Everybody wants to be a DJNicky Romero leeft als Nederlandse top DJ een snel leven. In 2013 heeft zijn management Cameraden Media gevraagd om mee te touren om het leven van de DJ in beeld te brengen. Hierbij richtten wij ons vizier op zowel de shows als het leven daarnaast. |
The show must go onIn de productie van videocontent hebben we een serie gemaakt genaamd Protocol Flights, langere episodes waarin bepaalde tours gecombineerd werden. Daarnaast zijn er ook talloze kortere recaps per show of per tour ontwikkeld. Variërend van Tomorrowland en Ultra Miami tot aan shows in Las Vegas en Azië. Samen met zijn vaste tourcrew zijn we de wereld overgevlogen om het leven van Nicky Romero vast te leggen. De videocontent was met name bedoeld voor social media en heeft bij elkaar miljoenen views. |
Project Highlights
Het begon als een zomertour van 25 shows en liep uiteindelijk op tot een totaal van 198 shows in 46 landen, verdeeld over vijf jaar. Talloze vlieguren, hotels en shows.
Dit zeggen onze klanten
Hatim El Khatib – Tourmanager
“Creativiteit en professionaliteit staat altijd voorop bij Cameraden Media. Niks is ondenkbaar!
Werken altijd met heel veel plezier samen.”