Cameraden logo
play-button.svg Show showreel
Neem contact op Neem contact op
loder_img

Een moment geduld, je verzoek wordt verwerkt.

Cameraden cases

Cases

easytoys header

Case: Easytoys

Voor de campagne Generation Easy van Easytoys werden we gevraagd om een concept te bedenken waarmee we op tv konden gaan. Hierin mochten we het randje op zoeken, maar er zeker niet overheen gaan. Dit vanwege de vele regels die er zijn als het gaat om adverteren op tv. Ons team bedacht een hele berg sexy concepten waarvan er drie overbleven. Deze pitchten we bij Easytoys en al gauw hadden ze één duidelijke favoriet!

Lees meer
xxl Header

Case: XXL Nutrition

Wij werken al jaren samen met XXL Nutrition volgens een vaste workflow. In oktober zitten we al samen om het jaar te evalueren én om vooruit te kijken naar het nieuwe jaar. Wat zijn de plannen van XXL en welke video’s sluiten daarbij aan? Zodra die antwoorden gegeven zijn, slaat ons creatieve team op hol en rollen daar een heleboel concepten uit. .

Lees meer
visit Header

Case: Visitbrabant

VisitBrabant is al jaren een trouwe Cameraad. Voor hun ‘Hiermoetjezijn’ campagne lieten ze een 5 meter grote pijl door de provincie Brabant reizen. Deze pijl stond gedurende 9 weken, iedere week op een andere unieke locatie in Brabant. Denk hierbij aan de Beekse Bergen, Eindhoven Airport, de Biesbosch etc.

Lees meer
holland Header

Case: Holland Casino

Holland Casino, al jarenlang een trouwe Cameraad! Inmiddels hebben we al een hele lijst aan video’s voor verschillende evenementen en toernooien gemaakt. Voor de World Series of Poker 2024 in Venlo vroegen ze ons om concepten te bedenken voor shorts die allemaal op 1 dag gefilmd konden worden.

Lees meer
Hexspoor Header

Case: Hexspoor

Hexspoor, een fulfilment bedrijf uit Boxtel waar wij 6 jaar geleden al eens een bedrijfsfilm voor maakten. Die werkte naar behoren, maar toch was het weer tijd voor een nieuwe invalshoek. En daarom gingen wij om de tafel voor een brainstorm!

Lees meer
tesco Header

Case: Tesco

Onze trouwe Cameraad Magneds creëert loyalty campagnes in Europa, onder andere voor supermarkten. Nu hadden ze een winactie voor Tesco Hongarije ontwikkeld tijdens het EK voetbal waarbij klanten bij zoveel Euro aan boodschappen een kraskaart krijgen. Met deze kraskaart waren een JBL Partybox, Funkopop, Voetbal, JBL earplugs en een TV met Soundbar te winnen.

Lees meer

Onze partners

Porsche logo
Holland Casino logo
Adidas logo
Easytoys logo
XXL Nutrition logo
Canon logo
Efteling logo
Rabobank logo