Een moment geduld, je verzoek wordt verwerkt.
|
Leadgeneratie via interactieve video ads |
|
|
Gepersonaliseerde nurture flows |
|
|
Vertakkende campagnevideo’s |
|
|
Video-quiz als activatie in social of e-mail |
|
|
Testimonials met interactieve laag |
|
|
Click-through CTA’s in video |
Interactieve video biedt marketeers:
• Meer engagement (de kijker doet mee)
• Meer conversie (klikbare CTA’s in de video)
• Meer personalisatie (content past zich aan per segment)
• Meer data (doorklikken, keuzes, kijkgedrag, voorkeuren)
• Betere optimalisatie (koppeling met CRM + marketing automation)
Resultaat: campagnes die niet alleen bekeken worden, maar blijven hangen én opleveren.
“Voor Shoefresh ontwikkelden we een interactieve campagne met humor en activatie-elementen. De kijker doorloopt een speelse video-ervaring, maakt keuzes en ontvangt vervolgens automatisch een gepersonaliseerde vervolgvideo. Het resultaat: hoge deelbereidheid, meer betrokkenheid en meer traffic uit de campagne.
Meer weten? Download de whitepaper ‘Interactieve Video voor Marketingcampagnes’
In 9 pagina’s ontdek je:
Waarom interactieve video tot 5× hogere conversie leidt
Hoe merken meer aandacht en merkherinnering realiseren
Voorbeelden van succesvolle marketingcases
Tips om morgen al interactie in je campagne te brengen
Cameraden Media is een creatief videobureau dat merken helpt hun verhaal krachtig en effectief te vertellen. Met oog voor strategie, design en detail maken we video’s die resultaat opleveren en een blijvende indruk achterlaten. In samenwerking met Ivory Studio combineren we creativiteit, vakmanschap en technologie om innovatieve oplossingen te bieden die impact maken.
Wij geloven in de kracht van storytelling, ondersteund door data en doelgroepinzichten. Zo creëren we content die niet alleen aanspreekt, maar ook echt verbindt. Van concept tot distributie zorgen we voor een helder proces, persoonlijke aanpak en hoge kwaliteit – of het nu gaat om brandingvideo’s, social content of corporate communicatie.